Bart van Olphen, Fish Tales
“Marcus is de spin in het web van foodmedia in Nederland. Naast zijn imposante netwerk brengt hij een heldere visie en aanpak hoe je als merk met deze groep effectief communiceert.”

Maartje Frederiks, Hellofresh
“Nieuwe Haring Media heeft ons effectief de weg gewezen hoe we als ‘thought leader’ in de categorie boodschappenservice-aan-huis effectief in de media konden komen.”

Alexander van Wijsenbeek, Ellis Gourmet Burger
“Hoe verkoop je in Nederland aan de media een nieuw Belgisch succesvolle ‘gourmet hamburger’ restaurantformule?  Nieuwe Haring Media weet als geen hoe dit spel werkt.”

Michel Trietsch, Magimix
“Een sterk  allround-bureau waar wij al jaren met veel plezier meer werken. Van strategie tot actie-campagne. Van organisatie bloggers-event tot social media-aanpak. Kenmerken? Grote persoonlijke betrokkenheid en korte lijnen.”

 Jef Verschoor en Nadine Mögling, Bij Jef (*)
“Marcus Polman begrijpt de wereld van gastronomie. Hij vind precies de woorden die de kern van onze visie en aanpak weergeven. Van website tot nieuwsbrief tot persbericht.”