mussels.jpeg

Digital


Social media en online marketing zijn een belangrijke pijler in een succesvolle eigentijdse foodcommunicatie-strategie. Online presence is cruciaal voor de positionering van het merk.

Minstens zo belangrijk als een goed gekozen social media strategie (waarom doen willen we dit; hoe gaan we onze doelen bereiken) is een goede executie. Te vaak blijven social media projecten, na een voortvarende start, voortkabbelen.

Daardoor wordt er niet het optimale rendement gehaald uit de geïnvesteerde marketing-euro en worden kansen gemist. Juist online is een levendige en omvangrijke foodcommunity dagelijks actief. Behalve de (bekende) A-list foodbloggers is er gefragmenteerd aanbod van niche-bloggers met eigen specialiteiten en groeiende groep (bewuste) foodconsumenten hongerig naar relevante informatie. 

Nieuwe Haring weet de weg online en heeft reeds met vele merken succesvolle campagnes gerealiseerd. Van de productie van sticky websites tot het outsourcen van social media activiteiten tot brand-activatie via online kanalen.